page_banner

A diffarenza trà DLP è LCD

U proiettore LCD (display à cristalli liquidi, display à cristalli liquidi) cuntene trè pannelli di vetru LCD indipendenti, chì sò i cumpunenti rossi, verdi è blu di u signale video.Ogni pannellu LCD cuntene decine di millaie (o ancu milioni) di cristalli liquidi, chì ponu esse cunfigurati per esse aperti, chjusi, o parzialmente chjusi in diverse pusizioni per permette a luce di passà.Ogni cristallu liquidu individuale agisce essenzialmente cum'è un otturatore o otturatore, chì rapprisenta un unicu pixel ("elementu di stampa").Quandu i culori rossi, verdi è blu passanu attraversu diversi pannelli LCD, u cristallu liquidu si apre è si chjude istantaneamente basatu annantu à quantu ogni culore di u pixel hà bisognu à quellu mumentu.Stu cumpurtamentu modula a lumera, risultatu in una maghjina prughjettata nantu à u screnu.

DLP (Digital Light Processing) hè una tecnulugia proprietaria sviluppata da Texas Instruments.U so principiu di funziunamentu hè assai differente da LCD.A cuntrariu di i pannelli di vetru chì lascianu passà a luce, un chip DLP hè una superficia riflettente composta da decine di millaie (o ancu milioni) di micro lenti.Ogni micro lente rapprisenta un solu pixel.

In un projector DLP, a luce da u bulbe di u proiettore hè diretta à a superficia di u chip DLP, è a lente cambia a so pendenza avanti è avanti, sia per riflettendu a luce nantu à u percorsu di a lente per accende u pixel, sia per lascià a luce. nantu à a strada di lenti per disattivà u pixel.

1
  DLP LCD
Comparazione di tecnulugia DLP è tecnulugia LCD Tecnulugia di visualizazione di proiezione digitale cumpleta Tecnulugia di visualizazione di proiezzione di cristalli liquidi
Tecnulugia di core Chip DDR DMD tutta digitale pannellu LCD
Principiu di l'imaghjini U principiu di prughjezzione hè di prughjettà a luce attraversu una rota rossu-blu-verde rotante à alta velocità è dopu nantu à u chip DLP per a riflessione è l'imaghjini. Dopu chì a prughjezzione ottica passa per i filtri di culore primariu rossu, verde è blu, i trè culori primari sò prughjetti à traversu trè pannelli LCD per furmà una maghjina di prughjezzione composta.
Chiarezza A distanza di pixel hè chjuca, a stampa hè chjara è ùn ci hè micca sfarfallio. Grande distanza di pixel, fenomenu di mosaicu, ligeru sfarfallu.
Luminosità Altu Generale
Cuntrastu L'efficienza luminosa tutale hè più grande di 60% quandu a quantità di riempimentu di luce hè finu à u 90%. U livellu massimu di riempimentu di luce hè di circa 70%, è l'efficienza luminosa tutale hè più grande di 30%.
Ripruduzzione di culore High (principiu di l'imaghjini digitale) generale (limitatu da cunversione digitale à analogicu)
Scala di grisgiu Altu (1024 livelli / 10 bit) U livellu ùn hè micca abbastanza riccu
Uniformità di culore più grande di 90% (circuitu di compensazione di a gamma di culori per rende u culore coherente). Ùn ci hè micca un circuitu di compensazione di a gamma di culori, chì pruvucarà una aberrazione cromatica sempre più seria cum'è l'età di u pannellu LCD.
Uniformità di luminosità più di 95% (circuitu di compensazione di transizione uniforme digitale rende a luminosità davanti à u screnu più uniforme). Senza circuitu di compensazione, ci hè "effettu di u sole".
Prestazione U chip DLP hè sigillatu in un pacchettu sigillatu, chì hè menu affettatu da l'ambiente, è hà una vita di serviziu di più di 20 anni è alta affidabilità. I materiali di cristalli liquidi LCD sò assai affettati da l'ambiente è sò instabili.
Vita di lampa Aduprà Philips uriginale UHP lampadina longa vita, longa vita, DLP hè generalmente adattatu per a visualizazione à longu andà. A vita di a lampada hè corta, LCD ùn hè micca adattatu per u travagliu cuntinuu à longu andà.
A vita di serviziu A vita di i chips DLP hè più di 100 000 ore. A vita di u pannellu LCD hè di circa 20 000 ore.
Gradu di interferenza da a luce esterna Struttura di scatula integrata di tecnulugia DLP, libera da interferenze luminose esterne. Struttura di scatula integrata di tecnulugia DLP, libera da interferenze luminose esterne.

Tempu di Postu: Mar-10-2022